Tjufan ;P

Hejsan! hade inte tid att blogga för efter skolan så gick vi till centrum med greta o hom köpte hårfär blå /svart så gick vi hem o färgade henne! OMG det ser skit fint ut!! jag älskar hennes hårfärg nu jag sväääärr!! hon passar som fan! iaf jag vill färga mig ljusare IGEN!:/ Sen så tagga vi ut o träffa en kille :) vi gjorde typ ingenting på början men sen så vare skit kul! Greta gick efter gamlingar o när de vände sig om så låtsas hon smsa-.- hahahaha skit kul! sen så hon ba satte sig mitt i vårberg centrum o började gunga ?! hjärndöd:P det e ingenting än... hon gick fram till en man o ba kan vi va vänner för jag har inga?! så sitter jag o alex o dör av garv! seriöst jag kissa nästan på mig :P haha han ba aa visst tumme upp!! jjjag ba WTF ofta?! hon ba aaah!! så går han förbi o hon vinkade till honom-.- han vinkade tillbaka o sa nåt fast ingen fattade ! asså fan att jag inte filma! ska kanske träffa henne imon då filmar jag! Skit kul jag svär! En kille dissa henne när hon sa hej så hon gick efter honom o fråga vrf hon dissar hne :s hahaha omg synd att jag inte filma då ksulle ni fan se hur hjärndöd hon e :P !
Nyss åt jag en bakels typ som min moster gjorde skiiit gooooooooood !:o men aa e skit mätt :P haha vi hörs senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0