HAHA tjenare:P

Hejsan, förlåt att jag inte bloggade men tröttnade på min design så jag hade ingen lust att skriva konstigt elle hur?! aa men så äre..
Har vart ute med Greta alex o sandro :P Vi hade skit roligt:P haha Sandro brukar ALDRIG gå ut?!:O liksom inget liiiv:O menmen.. han säger att han mår inte bra när han e ute?! WTF?! kan liksom inte fatta att man orkar inte gå ut.. Jag ba att jag skulle dö om jag hade fått utegångsförbud nu han ba att han skulle va skit glad!? WTF?! Okej, jag fattar att ibland orkar man inte gå ut för man e trött elr har ba inte lust men att hata gå ut det e helt sjukt!?:O Han sa att sommar äre det värsta han vet.. asså tänk  er!! men ah.. alla tkr olika..
Just nu sitter jag med joanna o e inne på fb o så! :) Min sytser ligger i sängen o ska snart sova! tråkigt men ah.. Nu måste jag va tyst, o deet blir svårt, för man kan nt va tyst om man e med joanna.. KNAS
pallar nt blogga så mkt för en tjej bombar mig på fb?!:O NO LIFE! nej jag skojjar bara men aa vi hörs senare puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0