:/

Hej igen (: ibland önskar jag att jag var barn, asså verkligen.. allt var så lätt, man gick ut lekte o hade inga problem.. Nu, skaffar alla problem bråkar slåss o blir sårad för en kille dumpar htjejen elr tvärtom..:/ Jag minns när jag min syster o mina kusiner brukade leka tjuv & polis, när vi lekte mamma pappa barn o allt! Det var skit roligt, nu håller vi på att bråka nästan hela tiden.. inga kärleksbråk elr så.. man kunde berätta vad som helst o de skrattade inte åt dej, Alla kunde ha på sig vad de ville o ingen brydde sig om det är märkeskläder elr inte.. Allt har ändrat nu.. Några flyttar, andra börjar röka o dricka skolka o så? Vrf ska de göra så för? tror att de e bättre än andra bara för de röker, dricker o bryr sig inte om andra?! seriöst helt sjukt.. alla har förändrats.. vänner har blivit falska o sviker.. ÖNSKAR JAG VAR BARN IGEN!

när jag var barn ville jag var vuxen- nu är jag vuxen o vill vara barn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0