DAMP, TRÅK O ALLT E SKIT NÅTT MER?!

    hejsan, förlåt att jag inte bloggade men mådde skit...
Skulle träffa en kompis idag som jag sa förut men det blev aldrig så för han försov sig sen så skulle han städa å blahblahblah! Fick verkligen damp.. kunde sova hur länge jag vill o skulle nt va tvungen fixa mig om jag skulle inte träffa hnm -.- så jag satt hemma hela dan ida-.- TRÅÅÅK!!!
   kunde inte sova inatt igår vet nt varför.. var uppe till kl 4 .. tänkte på allt & inget.. hade ont  ryggen så det var mer jobbigare än ni tror!
Just nu lyssnar jag på en skit bra låt(enligt mig) och bloggar..
  min syster sover hos dominika idag så jae ensam i rummet (y) Jae glad men samtidigt ere lite läskigt ensam, o tråkigt, men vad ska ajg göra nu?! jag ska väl inte gå till tumba elr smsa henne o säga att hon ska komma hem  elle hur? det är bara onödigt..
Iaf.. mår inte för bra idag.. jag oroar mig för det jag egentligen inte ens borde bry mig om.. men sån e jag-.-
imon ska jag till centrum med min moster o kolla örhänger o kläder, o seen ryunt kvart i 6 ska ja tröffa sötnosen magda! på onsdag ska jag kanske tröffa jennie men jag vet inte än.. har nt snackat med henne! det får jag göra(: Ska kolla på en film snart som heter Tout pour plaire(?!) äre nån som har sett den?! det får vi se..
SJälv tycker jag att jag har börjat kolla på filmer typ varje natt ? :o äre nått fel på mig? gör inget annat på dagarna än kollar på massa filmer?!
 
jag o jennie sötnos!
Ni får ha det bra puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0