2011-01-09

Hejsan(: Sorry att jag inte bloggade på morgonen men pallade nt (: iaf vaknade runt halv 1, hade så sjukt ont i huve att det går inte beskriva så gick jag till köket o hämta en tablett mot huvudvärk, det gick inte över?!:O Sen så irriterar mig min morfar-.- seriöst hade ingen humor på morgonen:s Sen så chillade vi i köket o lyssna på musik:P Sen så tagga vi till joanna runt 2 hon skulle hämta pengar till piercingar o byta om:) Sen så kollasde vi lite högklack som jag tänkte köpa till min sytser när hon fyller 16 oom 15 dagar men ajjg köper nnått annat ist :P Det fanns inga snygga skor?! SJUKT! Sen så tagga vi t biblan o min sytser lånade 3 böcker:) jag var SJUKTRÖTT! serilst somnade runt halv 5:o iaf jag klara mig:P
Åt pizza nyss men den var inte så god o jag mådde illa efter jag har ätit så mkt:s så jag tagga därifårn tog lite saft o nu lyssnar jag på muzik ;)
Förresten är det inte konstigt att skriva 2011?:O det e konstigt för mig :S asså e inte van har det varje år xD
hah Skriver mer senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0